Gullbrannafestivalen 2014

En vanlig syn på morgonen då förtältet var så fruktansvärt varmt! Jag, Amanda och Hanna på bilden
Jag och fina Hanna
Hela gänget slappar i förtältet
Eftermiddagsnap för att orka med kvällens konserter
Amanda, Hanna, Lydia, Pauline, Victor, Axel och Jag
 
Tog i princip inga bilder alls under festivalen men här ovan har ni några i alla fall! Kom igår hem från Gullbrannafestivalen då som precis som vanligt var en av höjdpunkterna på året. Har umgåtts med mina fina vänner och träffat alla vänner som bor längre bort som man sällan ser, så otroligt kul att se alla igen efter att ha varit borta i nästan 11 månader! 
 
Bortsett från torsdagen har det varit riktigt bra väder hela helgen och vi har spenderat en hel del tid på stranden och badat i havet. Jetlaggen har suttit i hela helgen vilket ju inte var något problem på nätterna då vi ändå gick på konserter till sent men på morgonen var det fruktansvärt svårt att komma upp. Men lyckades nog vända på det sista natten då jag gick och la mig vid fem på morgonen och sedan tvingades upp av alla klockan nio. 
 
Favoritkonserten i år var precis som förra året Royal Tailor, dom hade inte sådär jättemånga band jag kände igen i år vilket var lite segt och inget kommer ju någonsin toppa två år sedan då Switchfoot var där men vi hade kul ändå och kul att upptäcka lite nya band och sådär. Hoppa omkring som en galning med Therese till DuoJag samt att stå längst fram med Lydia på Jesus Loves Electro var verkligen så grymt, älskar konserter! 
 
Vi bodde i förtält fram till sista natten då killarna tog över våra platser i förtältet och vi flyttade in i husvagnen, första natten sov vi fyra personer totalt i både husvagn och förtält och jag tror vi hamnade på elva personer sista natten så det var fullt hus vilket var väldigt kul! Behövde verkligen den här helgen att komma bort och umgås med fina vänner och bara ha kul, det gjorde att jag kunde släppa USA och hemlängtan lite vilket var väldigt skönt då förra veckan var ganska tuff. 
 
Har börjat svara på frågorna till frågestunden, blir nog så att jag delar upp det i två delar så jag ska försöka få upp en del senare idag. Blir bara slappa och packa upp det sista idag då resten av veckan är full av planer, blir nog så att vi åker tillbaka till västkusten på onsdag eller torsdag nämligen. Hoppas ni har haft en bra helg vänner, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0