Ten hours later...

Än en gång väcktes jag imorse av att Tony knackade på dörren till mitt rum och sa de underbara orden, "Sara, no school today". Kan man höra något underbarare vid klockan 5 på morgonen?? Skulle inte tro det!
 
Trots inställd skola så blev det rehearsal idag, klockan 12-8 var tanken men jag kom inte hem förräns vid klockan 10 och jag var då helt d ö d. 10 timmars rehearsal, vill inte ens tänka på hur länge vi hade behövt stanna om vi hade behövt köra efter skolan vid 2.30. Det gick bra i alla fall så förhoppningsvis innebär det att vi slipper ha rehearsal på lördag, hade varit riktigt skönt att ha helgen ledigt innan det är dags för dressrehearsals och show.
 
Imorgon blir det dock tyvärr ingen coldday, vi har redan använt sju vilket innebär att vi kommer behöva ta igen en dag men en dag gör ju inte sådär jättestor skillnad. Så efter sex dagars ledighet (längre än vårt thanksgiving break lol) blir det alltså skola igen, känns som att komma tillbaka efter ett lov! Otroligt otaggad på att gå upp klockan 5.30 med tanke på hur trött jag är, att vi dessutom kommer ha rehearsal från 2.30 till minst 6.30 (kommer antagligen sluta med att vi går över två timmar igen) gör att jag mest känner för att lägga mig ner och sova ett år i streck. Mr Moses brukar dock låta folk som är med i musikalen ta en nap under choir så under 3rd hour imorgon kommer jag sooova, kommer behövas.
 
Känner att uppdateringen är på topp just nu men gör ju i princip samma sak varje dag och har som ni märker inte sådär jättemycket tid över till att fixa roligare uppdatering. Har en lista med några inlägg jag ska försöka få upp så snart som möjligt så det blir något roligare att läsa om än mina musical rehearsals.
 
Nej nu är det dags för mig att sova så jag orkar med morgondagen utan att somna under 4th and 5th hour (English and history...), ha det fint vänner! Pussar!
 
Har bilder från rehearsal men orkar inte redigera dom så blir en instagrambild från skidåkningen med fina utbytesvänner, Mexico, Sweden and Sweden
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0