Snabb uppdatering pga övertrött Sara

Blir bara en kort uppdatering då jag vill sooova så jag orkar med ännu en skoldag imorgon.
 
Dagen har bestått av skola och rehearsal, inget särskilt hände utan skolan drog bara på som vanligt trots att det kändes otroligt segt att vara tillbaka efter ledigheten. Rehearsal var skoj men jobbigt som vanligt, hur jag ska orka med dressrehearsals och shows nästa vecka är för mig en gåta.
 
Imorgon blir det även då skola + rehearsal samt att jag och Sarah ska gå och se The Awkward Moment på bio om min rehearsal inte drar över för länge. Var längesen jag hängde med henne så ska bli otroligt skoj!
 
TACK så otroligt mycket till alla som har nominerat mig i Super Travels tävling! Skulle betyda otroligt mycket för mig om jag kom till final och hade chans att bli Årets USA blogg så skulle verkligen uppskatta om ni ville fortsätta att nominera. Länk hittar ni i tidigare inlägg. Hoppas ni har haft en bra dag vänner, pussar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0