Sit Down You´re Rocking The Boat

Lång dag idag precis som igår, och det är helt stört vad trött jag är just nu. Hur jag ska orka med de kommande två veckorna med techweek, dressrehearsals och shows är för mig ett mysterium!
 
Skolan idag gick snabbt och utan att något spännande hände, det var dock så stört kallt i hela byggnaden idag och jag satt och frös på varenda lektion. Under yearbook var jag dessutom tvungen att gå ut med Madi för att fota henne till mitt(min?)(hjälp, svenskan alltså...) senior feature utanför the 9th grade center och det var ca -18 grader ute, sjukt kallt alltså! Hatar dessutom att behöva gå runt och be om att få låna folk mitt under lektionen, lärarna blir alltid sura men vi har inte så mycket val då det är ända tillfället vi kan få tag i dom. Fick ihop alla bilder i alla fall så nu måste jag bara få klart det innan jag kan börja på mitt nästa uppslag. Tyler har hoppat av klassen och lämnade mig med the choir and musical pages, ska bli kul att göra dom men det är ju extra jobb.
 
Efter skolan var det rehearsal som skulle varit från 3-6 men som inte slutade förräns 7.20 då vi var tvungna att prova costumes och grejer. Allt dansande och grejer gjorde mig så stört trött så när jag väl var klar så gick jag ner till Z men orkade verkligen inte springa så satt bara och pratade med honom medans jag väntade på att Tony skulle komma och plocka upp mig. Har bara sprungit en gång den här veckan och kommer inte springa imorgon heller vilket ju inte är sådär jättelyckat men det är så det får bli, är ganska skönt att ta lite tid off då running mest har känt som ett jobbigt måste det senaste och inte kul som det faktiskt gjorde i höstas. Känns förhoppningsvis bättre när allt är klart med musikalen och sådär!
 
Kom hem och käkade samt pluggade lite (händer väldigt sällan här borta alltså men ibland så!) och sedan bänkade jag mig framför tvn för att titta på American Idol då min vän Paris från choir och musikalen var med idag när de sände från Detroit! Hon är verkligen grym, och jag är så sjukt glad för hennes skull då hon fick en guldbiljett! Visste dock redan det då hon råkade försäga sig i choir förra veckan men var kul att se henne på tv!
 
Imorgon är det skola och sen borde jag egentligen springa då jag annars bara kommer få in tre dagar den här veckan men jag måste ta igen koreografi som jag missade i höstas och som jag fortfarande inte kan så ska hem till Kaitlyn efter skolan så hon kan hjälpa mig med den. Kan jag den inte imorgon får jag inte vara med i scenen och det vore sjukt segt för det är en väldigt skoj scen! Sedan är det rehearsal från typ 5.30-6 tills vi är klara med det vi behöver i princip. Nu ska jag göra mig i ordning för sängen då jag är stört trött, vi hörs imorgon finingar! Pussar!
 
Från när vi Hot Box Dancers gör Bushel and a Peck, haha älskar bilden då vi verkligen ser ut som crap allihopa

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hej sara! Du ska börja trean på gymnasiet när du kommer hem va? Du är inte rädd för att du ska ha glömt de du gjorde i tvåan så att du e rädd att du inte ska klara gymnasiearbetet osv? :)

Svar: Hej! Nej det är jag faktiskt inte, särskilt inte när det gäller gymnasiearbetet för det verkar inte ens dom som är kvar hemma har full koll på, dessutom går det ju ändå bara få ett E på det så känner mig lugn. Svenskan, engelskan, psykologin och sådär tror jag inte heller är någon fara utan det enda jag är lite orolig för är matten då jag har svårt för matte och nu inte har haft det på ett år. Men min mattelärare har lovat att hjälpa mig så det ska nog gå bra hoppas jag :)
Sara Tyngel

2014-01-23 @ 10:36:52
URL: http://joanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0