Shopping + The Grammys

Vaknade av att Lisa knackade på min dörr vid klockan 11 i morse, var dock helt slut trots mer sömn än jag har fått på länge. (yes, 8 timmar är mycket för mig här borta). Än så länge ser det ut som vi ska ha skola imorgon men kan ju faktiskt vara så att de ställer in den på morgonen, håller tummarna för det då jag verkligen inte vill gå upp klockan 5.30 imorgon.
 
I och med att jag vaknade sent så hade jag redan missat chansen att gå till practice så i stället åkte jag med Lisa och Lauren till Great Lakes Crossing, ett huuuge mall som ligger ca en timme härifrån. Jag tycker Lakeside är stort och det här är ännu större, de har bland annat ett Forever 21 som var helt enormt! Blev några timmar spenderade där och jag fick lite välbehövlig shopping gjort, spenderade alldeles för mycket pengar samt att jag behövde ta ut cash så jag kan betala allt jag har blivit skyldig folk under de veckorna jag var utan bankkort så blev en dyr dag.
 
Efter shoppingen åkte vi tillbaka till Macomb för att gå in en sväng på Target då jag hade lite grejer jag behövde köpa där och sedan åkte vi för att möta upp Michael och Tony på Olive Garden. Käkade gott och sedan åkte vi hem efter en riktigt lång dag. Drog med mig datorn ner i källaren för att träna koreografier inför musikalen men det blev dock inget springande idag utan får helt enkelt ta och skriva upp mina 7,5miles på tavlan för den här veckan. Bortsett från mina två veckors break har jag inte sprungit så lite sedan jag kom hit tror jag!
 
Avslutade kvällen framför tvn där det var Grammys-galan samtidigt som jag gav US History läxan ett försök, fattade inte ett ord så jag gav upp. Får se vad Mr Tempio säger om det imorgon.
Imorgon är det även dags för första dagen i techweek, for the cast also known as hell-week. Tagget på det alltså! Så nu ska jag sova och ladda upp inför det, samt drömma om att vi får inställd skola imorgon så att det kanske slår in. Ska trots allt bli kallare än i fredags när vi fick ledigt! Hoppas ni har haft en grym helg vänner, glöm inte att rösta! Pussar!
 
Travel Blog Awards 2014! Med en billig hyrbil tar du dig lättare fram under semesterresan!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0