Say something, I´m giving up on you

Workouten vi gjorde idag var d ö d e n! Vi skulle springa så många varv vi kunde på 12 minuter och Z gav oss en ganska hög pace, stört jobbigt verkligen! Men nu är vi klara med workouts för den här veckan och i helgen blir det tack och lov bara distance.
 
Blev varken sledding eller sleepover idag av olika anledningar så jag och Lauren såg på film, jag gjorde lite på mitt engelskaprojekt och sedan åkte vi med Travis en sväng till Orange Leaf. Har inte varit där på ett tag och det är ju bara så.stört.gott!
 
Imorgon så blir det practice som vanligt, kommer springa antingen 1 eller 5 miles lol, får se vilket jag gör imorgon och vilket som blir söndag. På tal om lol så är det något jag använder alldeles för mycket när jag smsar, från att hemma använda det oseriöst så skriver ju folk här det hela tiden och jag har börjat ta efter. Skriver det när jag skriver på svenska också, börjar bli riktigt illa! På kvällen imorgon ska jag hur som helst hänga med några fina skandinaver, svenska Josefin samt Julia från Finland som bor bara ca 15 minuter härifrån. Ska bli otroligt skoj och skönt att hänga med lite utbytesstudenter och bara snacka av sig och hänga med några som förstår vad man går igenom.
 
Nej nu är klockan kvart i två så jag ska väl sova, hoppas ni får en grym dag där hemma! Pussar!
 
Throwback till cross season, miss it so much!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0