Jag behöver er hjälp!

Åååh har något riktigt skoj att berätta!! När jag vaknade upp i morse så såg jag att jag hade fått en kommentar om att jag hade blivit nominerad till Bästa USA Blogg hos Super Travels Blog Awards 2014. Vet inte vem det är som har nominerat mig men vem det än var så TACK, jag blev så otroligt glad verkligen och det är kul att ni läsare gillar bloggen! Har läst utbytesbloggar under flera år och gör verkligen mitt bästa för att bloggen ska vara så skoj och intressant som möjligt för er läsare.
 
Och nu behöver jag alltså hjälp från er fina läsare! De bloggar med flest nomineringar går vidare till final, och det skulle betyda otroligt mycket för mig om ni kunde gå in och nominera min blogg! Det enda ni behöver göra är att klicka på bilden här nedan, välj kategorin Bästa USA-blogg, skriva in min bloggadress och er epost och sedan skicka. Går snabbt och som sagt så skulle det betyda otroligt mycket!
 
Tack på förhand, love you all!
 
Travel Blog Awards 2014! Hitta hyrbilar till otroligt förmånliga priser här på Supersavertravel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0