It has been a long day

Idag har varit en lååång dag och jag är så sjukt trött just nu! Åkte hemifrån 6.35 i morse och kom hem vid 10 på kvällen, har dock varit en bra dag så jag klagar inte!
 
Började med att försova mig i morse vilket ledde till att jag inte hann äta frukost, ingen överdrivet bra start på dagen med andra ord. Alla lektioner flöt sedan på smidigt utan att något alltför spännande hände, har mest insett hur otroligt mycket plugg jag har inför nästa vecka som jag på något sätt måste få in i helgen, är inte speciellt taggad på det kan jag ju säga. Hade riktigt skoj på lunchen idag, den är bara en halvtimme lång men den gör skoldagen så otroligt mycket lättare.
 
Efter skolan skyndade jag mig ner till the gym för att byta om och springa 2miles innan jag var tvungen att gå till rehearsal. Sprang min första mile själv och den andra med Jill och Al. Alla andra i laget sprang utomhus idag då det var hela 3 plusgrader ute så satt sedan och snackade med coach Z och käkade innan jag sprang ner till aulan.
 
Vi började med castphoto som jag tror blev riktigt bra, ska beställa ett och sedan brukar dom göra så att alla signerar varandras bilder så det blir ett kul minne! Efter det så blockade vi the opening scene och för oss Hot Box dancers innebar det att verkligen vara i karaktär för ms Schmidt kollade vilka som gjorde det bäst och det är de som sedan kommer få mest stagetime under våra danser. Så hoppas jag gjorde ett bra jobb i alla fall! Vi tre som är seniors fick vara på scenen hela tiden mest för att de försöker ge oss seniors så mycket stagetime som möjligt då det är vårt sista år. Fick faktiskt till och med en line, ett helt ord ska jag säga lol! Nej men öppningsscenen var faktiskt riktigt kul att göra, ser fram emot att börja sätta ihop alla scener vi har blockat då inget hänger ihop just nu.
 
Efter rehearsal var slut vid klockan 7 åkte jag tillsammans med Kaitlyn, Brittany, Blake, James och Spencer till Taco Bell där vi satt i tre timmar och snackade och hade sjukt kul. Riktigt goa människor det där! Men efter det där besöket och efter att ha tänkt tillbaka på allt crap jag har satt i mig senaste tiden ska jag försöka äta nyttigt den närmsta tiden (så pass nyttigt som man nu kan äta här borta, är inte särskilt lätt kan jag säga). Vill nämligen vara i form till Hawaii och med tanke på att jag tränar varje dag så är det bara kosten jag behöver ändra på lite.
 
Imorgon är alla mina xc vänner iväg på ett meet hela dagen men jag kan inte följa med då jag har rehearsal från 6-12, riktigt segt men vi ska börja med en av våra Hot Box dances så tror det kommer bli riktigt skoj! Förhoppningsvis gjorde jag ett bra jobb idag så jag får stagetime dessutom. Nej nu är det väl dags för mig att sova kanske, lång dag idag och kommer bli en ganska jobbig dag imorgon också. Pussar!
 
Enda bilderna jag har på cast-members även om det är från footballgame och inte rehearsal. Me and Traci + Malachi, Hunter and me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0