Helgerna går alldeles för fort...

Så var helgen redan över och det är dags att gå tillbaka till skolan imorgon igen. Känns inte som jag har gjort något den här helgen mer än att ha haft practice och rehearsal, vilket ju i och för sig är sant och lite småsegt. Men så är det ibland!
 
Var i alla fall på practice vid 11 i morse, precis som jag trodde var det inte sådär jättemycket folk där men några var det i alla fall. Kom hem och tog en lång nap (har for real aldrig tagit så många naps någonsin som jag har gjort under min tid här i USA, är så mycket tröttare här hela tiden) samt snackade lite med mamma i telefon via Viber då jag tack vare Target har problem med mitt bank-kort. Har sedan ägnat resten av dagen åt att lära mig sången jag kanske måste sjunga upp imorgon för min midterm samt försökt att inte tänka på allt annat plugg jag borde ta tag i. Kan typ sången skulle jag väl säga så har jag tur får jag köra på torsdag i stället men tvivlar på att jag har sådan tur.
 
Nu ikväll så borde jag väl ha pluggat egentligen meeen jag kände inte riktigt för det så jag satt och kollade på Golden Globes Awards i stället, once again så älskar jag hur jag kan kolla på galor och sådär utan att vara uppe mitt i natten. Och jag kände att det var lite roligare än att plugga inför de 100 frågorna jag kommer få om amerikansk historia på onsdag, det gäller ju att prioritera. Och engelskan har jag inte förräns på fredag så har fortfarande tid för den. Blev dessutom otroligt glad idag när jag kollade på twitter och såg att jag inte kommer vara helt forever alone i 5th hour next semester, Marah och Keonna lämnar ju mig men tack och lov så kommer Jake att byta och få sitta och lida med mig i Dulacs class varje dag! Tycker synd om honom som kommer behöva ha Dulac men jag har fasat över hur tråkig 5th hour kommer bli så that made my day.
 
Imorgon är det först skola som vanligt till 2.11 och sedan har jag rehearsal från 3 till 6 innan jag ska gå till the track där Z väntar på mig och då blir det practice för min del. Sjukt snällt av honom att vänta så jag kan springa trots rehearsal, även om jag ju mest går dit för att han vill att jag ska försöka få in så mycket practice som möjligt trots rehearsals. Lär bli en ganska lång dag imorgon men så får det bli. Och av den anledningen är det kanske bäst att jag sjunger igenom sången en sista gång och sedan gör mig i ordning för sängen. Snabb påminnelse till er som kommenterar, tar jag inte upp kommentaren eller frågan i ett inlägg så kan ni alltid hitta ett svar under er kommentar. Hoppas ni får en grym vecka vänner, pussar!
 
Börjar få bildbrist igen så fick bli en bild från homecoming i oktober

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0