HAWAII HERE I COME

Har nu äntligen bokat mina flygbiljetter till Hawaii och alltså ni anar inte vad stört taggad jag är!! 22-29 mars är det alltså jag ska iväg, kan lägga ut program och sådär när det närmar sig men jag kan säga att alla timmar jag spenderade på McDonalds i somras helt klart kommer bli värt det!
 
På Hawaii kommer jag träffa finaste Emma som jag inte har sett sedan i slutet av Juni när vi hade utbytesträff på Liseberg, ska verkligen bli otroligt kul att träffa henne igen! På flyget dit kommer även Lara (Spanien), Jelena (Tyskland) samt PJ (Sverige) befinna sig så får lite sällskap ner och sedan vet jag i alla fall fyra andra svenskar som ska dit så kommer bli så stört kul!
 
Flyger Detroit-Phoenix, Phoenix-Honolulu och flygresan är i princip lika lång som Sverige-Detroit som jag flög i somras, skönt att ha lite sällskap den här gången alltså! Åka till Hawaii, ett ställe jag alltid har velat besöka, tillsammans med min favoritgrupp med människor för en veckan. Kan ju inte bli så mycket bättre!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!

Jag har letat lite på bloggen om Hawaii men jag hittar inga priser. Du kanske inte har skrivit det men hur mycket kostar resan? Jag skulle nämligen också vilja åka till Hawaii under mitt utbytesår till hösten. Ingår flygbiljetterna eller köper man dem utöver?

Tack för en grym blogg!

Svar: Jag har inte skrivit ut priset så inte så konstigt att du inte hittar det. YFU använder sig av resebolaget BELO för sina resor, vet att bland annat AFS använder dom också men kanske är annorlunda med de andra organisationerna. Själva resan kostar i alla fall $1200 och sedan får man lägga på flygbiljetterna över det, och de kostar såklart olika beroende på vart man flyger från. Här ifrån Michigan kostar det i alla fall $1400, så det är ganska dyrt. Hela resan kostar en hel del egentligen men känner att det helt klart kommer vara värt det! Kul att du gillar bloggen! :)
Sara Tyngel

2014-03-03 @ 22:52:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0