Chilltorsdag

Som ni kanske har märkt på tiden då jag har publicerat mina senaste inlägg så har det blivit sena nätter för mig hela lovet, vet inte riktigt hur jag ska lyckas vända tillbaka dygnet när skolan börjar igen. Har gått och lagt mig runt klockan 3 i princip hela lovet och sedan gått upp en halvtimme innan practice.
 
Idag har det i alla fall snöat hela dagen och de skolor som egentligen skulle ha gått tillbaka till skolan idag fick snowdays och lär inte börja förräns på måndag i alla fall. Mina värdföräldrar gick inte till jobbet idag på grund av all snön, de använder nämligen inte vinterdäck här borta så att köra bil är i princip livsfarligt. Vi åkte i alla fall till practice i morse som vanligt och trots att jag hade en sjuuuk träningsverk från workouten vi gjorde igår så gjorde vi ytterligare en workout idag och tror vi ska göra en till imorgon, livet med indoortrack och för mycket snö för att springa utomhus.
 
Åkte hem och slappade några timmar och sedan åkte jag mest för att ha något att göra tillsammans med Katelyn för att titta när varsity girls basketball spelade match mot några gamla elever, så kallade alumni. Resten av kvällen har jag mest tagit det lugnt, försökte börja med plugget jag har till nästa vecka men det gick inge vidare, fattar inte engelska uppgiften över huvud taget så måste fråga någon om hjälp med den. Jag, Lauren och Michael har varit uppe och tittat på tv samt haft ett litet snöbollskrig i vardagsrummet, Michael placerade nämligen en snöboll i håret på mig och då var jag självklart tvungen att ge igen.
 
Imorgon blir det som sagt practice och sedan tror jag det var tal om antingen sledding eller sleepover, får se hur det blir. Hoppas ni har haft en grym dag vänner, pussar!
 
Två bilder från Nyår. Och nej, jag vet inte vad Brooks  eller Travis håller på med i bilden till höger....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0