Beautiful things don't ask for attention.

Personligen tycker jag inte att det har varit överdrivet kallt idag (det var inga -34 C ute i alla fall) men jag kan inte säga att jag har klagat över att ha en extra dag ledigt att sova ut och slappa på! Dom snackar coldday på måndag också, jag håller tummarna!
 
Gick i alla fall till skolan för practice i morse, var bara jag, Lauren, Monica och Kaitria av tjejerna som var där och vi sprang 5 miles (8km) i korridorerna. Jag behövde det efter mina 2.5 miles som jag har fått in den här veckan, riktigt illa alltså med tanke på att jag ska få in minst runt 20 miles per vecka egentligen. Kul att vara tillbaka och springa med folk i alla fall, är inte så kul att springa omkring där uppe själv som jag får göra när jag går efter rehearsal. Kommer gå på practice på söndag också men sen kommer jag inte träffa de flesta av dem förräns nästa helg på grund av tech week, segt alltså!
 
Kom hem och käkade och slappade sedan större delen av eftermiddagen, riktigt skönt faktiskt. Smsade runt lite för att se om någon ville hitta på något på kvällen och det slutade med att jag och Brennan gick på bio, andra gången på typ en månad lol. Vi såg i alla fall The Secret Life of Walter Mitty och den var helt okej skulle jag väl säga! Vi hade i alla fall väldigt skoj så det var en lyckad kväll.
 
Imorgon har jag orientation med YFU, är inte alls taggad då jag inte ska till samma ställe som förra gången då jag missade den på grund av rehearsal så i stället för att vara med alla mina vänner kommer det bara vara nytt folk. Men är väl alltid kul att träffa nytt folk så förhoppningsvis blir det bra ändå. Och förhoppningsvis så blir den roligare än vår arrival orientation för fy vad tråkig den var! Ska i alla fall dit med lite folk jag träffade på Denises (area rep) halloweenparty så har ju träffat några innan även om jag inte känner dom sådär jättebra. Efteråt ska vi på konsert med en tjej från Nederländernas värdbror som försöker ta sig in i musikbranschen, det är några som vill signa honom som kommer imorgon så är en viktig konsert och tror det kan bli ganska kul!
 
Jag måste i alla fall gå upp halv 8 imorgon så är väl dags för mig att sova kanske, ha en fin helg vänner och glöm inte att nominera mig i tävlingen! Pussar!
 
Skulle ha med två bilder imorgon, en på mig och min familj och en på mig och mina vänner när vi gör något kul ihop så valde dessa två. Från en julfest samt gross olympics med laget.
Kaitria, Al, Brennan, Me, Brett, Sawyer, Robert, Marko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0