Vad ska jag nu göra med mitt liv?

Där har ni den stora frågan vi alla i castet har ställt oss nu när musikalen är över (rubriken). Otroligt seg dag i skolan och jag är fortfarande trött från all nigtern i helgen så har bara segat igenom hela dagen. I photography skulle vi ha haft en field trip för att titta på en fotoutställning men bussen var sen så vi fick totalt 10 minuter att gå omkring på utställningen, otroligt ovärt alltså. I yearbook hade vi en sub så jag, Katelyn och Kelsey gick omkring i korridorerna och snackade hela timmen, i Choir jobbade vi på vår nya låt och sedan fortsatte resten av dagen i samma slappa händelselösa stil.
 
Efter skolan var det dags för practice och det är väldigt skönt att vara tillbaka och köra varje dag igen! Får panik över vikten här borta så jag och Sarah har bestämt oss för att hårdträna framöver, jag vill vara i form för Hawaii och sedan är det sommaren och allt såntdär också. Så efter att vi hade sprungit i the hallways körde vi lite styrka också som nog kommer kännas gött imorgon. Härligt när man har fri tillgång till skolans gym som faktiskt är ganska bra!
 
Kom hem och har sedan haft samma problem som alla musicalkids har haft idag, jag har inte haft något att göra! Jag har inga läxor medans alla andra har jättemycket läxor och därmed inte kan hitta på något vilket leder till att jag mest gör ingenting. Så bortsett från att titta på OS och platta håret har jag inte gjort ett endaste dugg på hela dagen, är redan uttråkad och det har bara gått en dag utan rehearsal så måste göra något med mitt liv känner jag. Anledningen till att jag plattade håret är att tjejerna i laget har tjatat på mig att göra det så de kan se hur jag ser ut i platt hår så har lovat att göra det efter musikalen och hade ju inget bättre för mig idag så passade på. Har inte klippt mig sen i juli så helt stört vad långt det har blivit, I like it!
 
Nu ska jag sova så jag orkar upp till skolan imorgon, hoppas ni njuter av lovet vänner. Pussar!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0