Snabbt inlägg

Jag är otroligt trött så blir bara ett snabbt inlägg nu innan jag ska sooova så jag orkar upp till practice imorgon.
 
Började dagen med practice, sprang 4 miles in the hallways vilket var väldigt chill och sedan körde vi race on the track med sådana där stolar med hjul. Riktigt jobbigt faktiskt, blev som en workout! Åkte hem och tog en kort nap samt tittade på OS på tv där de faktiskt för en gångs skull visade lite svenskt, blir ju annars så att de mest visar det som amerikanarna är med i då det oftast inte är live på grund av tidsskillnaden.
 
Senare åkte jag och Lauren till Monica där det blev filmkväll tillsammans med henne, Kaitria och Lana. Otroligt rolig kväll faktiskt!
 
Imorgon blir det practice igen och tror det var snack om att simma efteråt om coach Z går med på det. Annars så får vi se hur dagen ser ut, har inget planerat än så länge. Hoppas ni har haft en bra dag vänner, pussar!
 
Bild från camp i somras, vet helt seriöst inte hur mitt år hade sett ut om jag inte hade börjat med xc och träffat alla dessa grymma människorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0