Sky Zone + Endless Love

Hoppar över ett intro till det här inlägget och hoppar bara direkt till dagens händelser då det har hänt en hel del. Har haft en grym dag i alla fall vilket har varit otroligt skönt!
 
På practice gjorde vi en tuff workout som bestod av 1x800m, 2x400m och 4x200m med bara ca 3 minuters återhämtning i mellan. Uppvärmning och vad-det-nu-heter-på-svenska-när-man-varvar-ner-efteråt på det och det var ett ganska tufft men välbehövt pass.
 
Kom hem och tog en kort nap samt städade mitt rum lite innan jag blev upphämtad av Kaitlyn och Spencer för att åka till Sky Zone där vi skulle ha castparty. Sky Zone är ett ställe som i princip består av studsmattor, både på golvet och på väggarna. Vi var ca 15 pers som var där från castet och vi hade stört kul verkligen, har saknat att hänga med dom människorna! Efteråt så käkade jag, Kaitlyn och Spencer på Taco Bell innan de släppte av min här hemma igen och jag var då lagom trött i kroppen efter både workout och hoppande.
 
Var hemma och slappade ett tag och passade då på att kolla på prom dresses, kommer verkligen bli så stört svårt att köpa en för det finns så sjukt många fina! Men det är dags att börja kolla för folk har redan börjat köpa sina, är otroligt taggad på prom verkligen! Haley och jag ska troligtvis ta en liten roadtrip någon helg snart för att kolla på klänningar och troligtvis tar vi med Lauren också då jag kommer behöva hjälp med att välja. Åh det kommer bli så stört kul med klänning, hår och makeup och allting!
 
Under tiden jag var på Sky Zone fick jag ett sms från Jill som undrade om jag ville följa med på bio senare på kvällen så vid halv nio blev jag upphämtad av henne för att gå och se Endless Love tillsammans med Jill, Haley and Madi. Har inte träffat Haley på evigheter så var stört kul att träffa henne igen! Filmen var faktiskt ganska bra, fanns en del vi satt och störde oss på och skrattade som idioter över men den är helt klart sevärd om den nu kommer till Sverige någon gång.
 
Imorgon åker jag med familjen samt några släktingar up north som man så fint säger här, tror jag har missat att nämna det här i bloggen (och för min organisation ooops). Vi är borta tills på söndag och vad vi ska göra där uppe har jag ingen aning om och jag är inte sådär jättetaggad om jag ska vara helt ärlig men förhoppningsvis blir det bra. Har fixat lite tidsinställda inlägg i alla fall så bloggen kommer inte stå tom även om jag inte är hemma och sen kanske det blir något mobilinlägg om jag har täckning där uppe vilket dock inte är säkert. Hoppas ni har det grymt där hemma så länge så hörs vi på söndag! Pussar!
 
Hela gänget utanför Sky Zone, som ni ser har vi en hel del snö här borta som dock verkar smälta bort nu
Hela gänget innan allt hoppande + me and Julia svettiga och fräscha efteråt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0