Practice + Swimming + Just Dance

Har suttit ett tag och försökt komma på en inledning till det här inlägget men kommer inte på något bra så vi hoppar bara direkt in i dagens händelser i stället.
 
Började som vanligt med practice vid 11, en sista chill dag innan nästa vecka kommer som lär bli betydligt tuffare. När vi hade sprungit våra 3 miles in the hallways samt gjort abs så gick jag, Marah, Jill, Kaitria, Lauren, Monica, Lana, Brennan och Tyler ner till skolans pool och simmade (eller ja, hoppade från trampolinen och grejer snarare) i typ en timme. Var otroligt kul men gud vad trött jag var efteråt!
 
Kom hem och slappade framför tvn där jag kollade på stafetten där ju Sverige tog guld för andra dagen i rad, halvsov mig dock igenom större delen. Gjorde egentligen inget alltför ansträngande förräns det var dags att duscha och göra sig i ordning för att sedan åka hem till Kaitria tillsammans med Lauren där även Monica och Jill var. Det blev Just Dance kväll för hela slanten samt ett avsnitt av The Walking Dead som alla är borta är helt inne i, kan dock inte säga att jag förstår varför efter att ha sett det avsnittet.
 
Efter både practice, simning samt en helkväll med Just Dance kan jag säga att jag är ganska så trött och inte alltför taggad på workouten vi kommer ha på practice imorgon. Tror jag har planer inför morgondagen men är inget bestämt än så vi får se hur det blir. Hoppas på att inte sitta hemma hela dagen i alla fall. Nej nu blir det sängen för mig, pussar!
 
Me and Jill at the last homegame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0