Löparskor + Red Wings Game

Mina nya löparskor
 
Precis som alltid efter lov hade jag svårt att somna igår kväll vilket ledde till att jag var vaken till klockan 2 och ni anar inte vad segt det var att vakna vid halv 6 i morse. Fattade först inte vad det var som lät när klockan ringde.
 
Vanlig skoldag idag hur som helst, i Choir jobbar vi inför vår konsert nästa veckan (som jag inte visste att vi hade förräns idag, har tappat kollen på allt helt sedan jag kom hit) och i yearbook jobbar vi för fullt då vi måste ha hela boken klar den 17 mars och vi är ganska långt ifrån klara än så länge. Kommer med andra ord bli väldigt mycket jobb i den klassen framöver!
 
Efter skolan var det practice som vanligt, distance och sprints in the hallways var det som gällde så det var ganska chill. Kom hem och fotade lite till min fotoklass och sedan åkte jag med Lisa för att köpa nya löparskor då det var något jag verkligen behövde! Har haft dom jag har nu sedan före camp och på senaste tiden har jag haft så otroligt ont i mina shins (smalben?) så jag har knappt kunnat springa ordentligt. Är antagligen shin splints så håller på och isar efter varje springrunda plus att nu när jag har nya skor borde det hjälpa också, vill verkligen inte att det ska bli värre så jag behöver vila nu när track säsongen närmar sig.
 
När vi kom hem så bokade jag biljetter till en Red Wings match som jag ska gå på tillsammans med ett gäng andra utbytesstudenter nästa fredag. Vi har snackat om att hitta på något ända sedan vi var och åkte skidor men då vi bor en timme från varandra och en del inte är tillåtna att ha sleepovers så har det varit svårt att hitta något vi kan göra. Nu blir det en hockeymatch i alla fall och jag är otroligt taggad på att träffa alla igen!
 
Nej nu ska jag sova så jag inte är lika trött imorgon som jag har varit idag. Ha det fint vänner, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0