Last show + All nighter

Igår hade vi alltså vår sista show med Guys and Dolls och även om det var väldigt kul var det också väldigt sorgligt! Varje gång vi skulle gå upp på scenen sa vi saker som "nu är det sista gången vi skriker Taco Bell under Havanna" eller "nu är det sista gången vi strippar i Take Back Your Mink" (ja, vi tog faktiskt av oss kläder under den dansen lol). Har jobbat med så otroligt talangfulla människor de här månaderna och vi har tillsammans gjort en grym show som alla har älskat att se! Att inte ha rehearsal med dom framöver kommer kännas väldigt tomt! En del av dom kommer jag ha kontakt med och träffa samt att jag har lektioner med en del men andra kommer jag bara säga hej till i korridoren, om ens det. Freshmens är ju i en separat byggnad så chansen att jag ser dom är tyvärr väldigt liten vilket är stört tråkigt...
 
Showen igår gick i alla fall väldigt bra, kändes att alla var taggade på att göra sitt bästa nu när det var sista gången och allt flöt på grymt! Eftersom det var sista kvällen var det prank night så hände en del grejer på scen som vi visste inte skulle hända egentligen men som publiken inte visste om och bara tyckte var roligt. Vi Hot Box Girls tog och pekade på Mr Abend som dirigerar bandet under tiden vi tog av oss kläderna på scenen och gud vad kul det var att se honom försöka hålla masken!
 
Efter showen och hälsningarna från publiken så var det dags för oss i castet att ha all nighter. Bandet och Tech crew var också inbjudna men Tech höll sig för sig själva och tror bara det var fem personer från bandet som var där. Vi hade i alla fall otroligt kul, hade dansparty, sjöng karaoke, lekte zombie och massa annat. Jag hade med mig djungelvrål som jag bjöd folk på, roliga reaktioner som vanligt och jag filmade faktiskt med min kamera den här gången så kan lägga upp ett filmklipp på när folk smakar det! Det sista vi gjorde var att ha circle-time vilket tog typ två och en halv timme för alla men som var otroligt mysigt och ledde till många tårar. Vi gick runt i hela ringen och alla fick några minuter att prata, säga saker till folk eller bara allmänt till hela castet. Särskilt för the seniors som har gjort det här under några år nu var det otroligt känslosamt men det var en bra avslutning på hela grejen. I torsdags fick vi dessutom bilder med castet som alla signerade, tänkte lägga upp en bild på den så ni får se hur det ser ut för jag fick otroligt många gulliga hälsningar på den.
 
Kom hem så jag somnade vid klockan 8 på morgonen och sov sedan tills hunden skällde och väckte mig. Låg dock kvar i sängen tills klockan var typ halv 3 och kom upp och var helt död. Skypeade en sväng med mormor och morfar då det var ett tag sedan men annars har jag inte gjort någonting idag mer än att titta lite på OS och bara slappa. Är fortfarande sjukt trött så tänkte ta och lägga mig snart så jag orkar med morgondagen med skola och practice. Och tyvärr då ingen rehearsal....
 
Blir bara mobilbilder idag också då jag är alldeles för trött för att föra över bilderna från kameran och redigera dom så det kommer vid ett senare tillfälle, kanske imorgon eller något. Vet att nästan alla mina inlägg det senaste har handlat om Guys and Dolls men har bara två plus videon kvar för er nu så sedan slipper ni det! Ha ett grymt lov nu vänner, pussar!
 
Me and TMoz, love! Best Choir teacher I could have had - Me and Ashley - Me and the star Adelaide (Hunter)
Me and vår director Ms Schmidt + Har blivit alldeles för amerikaniserad och tar alldeles för många selfies...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0