I'm bulletproof, nothing to lose

Klockan är redan elva så jag orkar inte riktigt ta tid till att skriva något jätteinlägg idag, har ändå inte hänt något speciellt under dagen.
 
Mellan 1st and 2nd hour hade vi homerooms och jag behövde idag gå till mitt senior homeroom i stället för sophmore som jag brukar då de fick info om klasser inför nästa år och vi fick info om prom. Så där har ni det stora samtalsämnet för dagen och troligtvis också för större delen av mars då folk kommer börja få dater och köpa klänningar osv.
 
Behövde framkalla en film i foto så sprang därför inte idag även om jag gick dit efteråt då jag ju behövde skjuts hem. Gick en 40min promenad i kylan i stället och lyssnade på musik, sjukt kallt men också otroligt skönt. Har sedan gjort lite läxor då jag faktiskt hade det för en gångs skull och har sedan börjat läsa boken Divergent som Robert lånade till mig idag efter att ha tjatat i veckor om att jag måste läsa den. Än så länge verkar den faktiskt riktigt bra!
 
Annars ville jag bara tacka alla er som rösta på mig i Super Saver Travels Blog Awards. Resultatet kom ut idag och jag slutade på en andra plats, 10 röster efter vinnaren. STORT TACK till alla er som röstade, betyder verkligen otroligt mycket för mig att ni gillar min blogg och att ni gillar det jag skriver! Ska försöka få till lite roligare uppdatering i framtiden för er skull, har dock en hel del skoj på gång så borde inte vara så svårt.
 
Nej nu ska jag sova och ladda inför skola samt lite andra planer imorgon, men det tar vi då. Taggad är jag i alla fall! Pussar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0