I'm aware of what's missing from my life.

Som vanligt när jag har bloggat senaste tiden är jag död, vet inte riktigt vad det är med det här landet som gör mig så trött hela tiden men så är det.
 
Började i vanlig ordning med practice i morse, sprang 4 miles och det faktum att det inte ens är jobbigt trots att vi har en ganska snabb pace är en sjukt härlig känsla! Kom hem och gjorde inte ett dugg mer än att duscha och slappa framför tvn i flera timmar, riktigt skönt faktiskt.
 
Tanken var som sagt att jag skulle ha hängt med Haley och Jill men Haley kunde i slutändan inte så blev helt andra planer. Slutade med att Jill, Marah, Kaitria, Monica, Brennan och Tyler kom över hit och vi hade en riktigt skoj kväll!
 
Imorgon blir det practice med workout och sedan ska jag till Sky Zone med lite folk från castet, om jag har förstått det rätt är det ett ställe som typ består helt och hållet av studsmattor eller något. Tror det kan bli riktigt skoj faktiskt!
 
Ska se senaste PLL avsnittet då jag har hört att det var stört bra (och försöka att inte somna under tiden) och sedan blir det sängen så jag orkar med morgondagen. Hoppas allt är bra med er vänner, pussar!
 
 Glöm inte att rösta om ni inte har gjort det!
 
Travel Blog Awards 2013! Håll utkik efter ditt billiga flyg till Barcelona!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vilken blogg är din?

Svar: Den med min bloggadress efter, sist på listan. Går du in från en mobil som inte är iphone syns den tydligen inte vilket är helt idiotiskt, men funkar från iphones och datorer :)
Sara Tyngel

2014-02-19 @ 07:35:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0