Do you want to build a snowman??

Borde fixa nya bilder på mig och mina vänner här alltså men för nya läsare är den ju ny i alla fall ;) Me and Brennan who I was hanging out with today
 
Somnade ifrån uppdateringen igår så blev inget inlägg, ledsen för det! Dagen bestod i alla fall av skola och sedan rehearsal 2.30-9. Höjdpunkten under rehearsal var helt klart att Orange Leaf ringde och frågade om de fick komma med frozen youghurt till oss allihopa, vår director Ms Schmidt sa såklart ja till det så dom kom förbi skolan med gratis frozen youghurt. Hur grymt?! Typ bästa på länge!
 
Annars hände det inte så mycket spännande varken i skolan eller under rehearsal, vi har fortfarande en hel del kvar att jobba på i musikalen (och tre rehearsals kvar...) men tror det kommer bli en riktigt bra show! När vi var klara vid nio blev jag upphämtad av Sarah och Brad och vi åkte till bion för att titta på That Awkward Moment, så stört.bra.film! Kan inte hitta någonstans om den kommer komma ut på bio i Sverige men om den gör det, gå och se den! Sjukt rolig var den, så rekommenderar den verkligen.
 
Under tiden jag var på bio med Sarah och Brad igår smsade Brennan mig och frågade om jag ville hitta på något idag så efter att jag och Lisa åkte och fixade en bodysuit som jag behövde till musikalen så kom han och hämtade upp mig. Vi fortsatte vår tradition och gick på bio, vi såg Frozen som jag har velat se väldigt länge nu och den var verkligen riktigt bra!! Sitter och lyssnar på soundtracket nu and I love it! Älskar fortfarande Disneyfilmer trots att jag är 18. Vi gick på en tidig föreställning så efter att ha suttit och snackat i hans bil på min uppfart i typ 30min bestämde vi oss för att åka och köpa Slurpees och sedan hängde vi hemma hos honom tills han behövde dra iväg på en familjefest. Vi hade riktigt skoj så det var en lyckad dag!
 
Väl hemma har jag inte gjort sådär jättemycket, slappade och såg på film med Lauren. Imorgon blir det skolan för practice vilket jag kan behöva, fick in 8,5miles under the snowdays men behöver ju egentligen få in betydligt mer än det. Brennan smsade och sa att jag skulle ta med badkläder imorgon då vi kanske ska bada i skolans pool efteråt, vore skoj då jag har missat de andra gångerna de har gjort det. Samtidigt fasar jag lite för det mest för att jag som aldrig brukar ha några överdrivna kroppskomplex har börjat få panik över att jag har gått upp i vikt här. Är inte mycket men jag kan se det, så när musikalen är över blir det hårdträning inför Hawaii. Kan säga att det händer alla utbytesstudenter här borta men det gör inte att det känns särskilt mycket roligare.
 
Annars imorgon är det dags för Super Bowl, den stora fotballsmatchen där de visar reklamer värda miljontals dollar. Bruno Mars ska dessutom framföra vilket ska bli kul! En av alla typical american things som jag har sett fram emot att få uppleva här borta! Som det ser ut så kommer jag nog åka hem till Brittney där vi kommer ha ett litet castparty, titta på matchen och ladda inför sista musikalveckan.
 
Hoppas ni har haft en bra fredag och lördag vänner, pussar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0