Behöver er hjälp!

Ännu en påminnelse så ni inte glömmer att gå in och rösta på mig som årets USA-blogg hos Super Saver Travel. Även om ni nominerade mig inför finalen så gå in och rösta igen, de har nämligen nollställt rösterna och börjat om på nytt. Man kan bara rösta en gång per kategori med varje epostadress, men har du fler adresser se till att använda alla du har!
 
Tack så jättemycket till alla som har röstat hittills! Har ingen koll på hur jag ligger till än så länge men har du inte röstat än så se till att göra det, jag behöver alla röster jag kan få! Love you all!
 
 
 
Travel Blog Awards 2013! Här kan du enkelt och smidigt boka flyg till önskat resmål. Hundratals flygbolag är med och listar riktigt bra priser för dig!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!
Har läst din blogg ett tag och verkar som om du har det helt underbart! Ska åka till USA i augusti med STS och ser verkligen fram emot det! Undrar om du ska börja på IB på per brahe när du kommer tillbaka? Går nämligen där just nu (:

Svar: Åh gud va kul att du ska iväg, du kommer säkert få ett helt grymt år!! Jag kommer börja mitt sista år på samhäll media programmet på PB när jag kommer tillbaka :) sjukt skönt att bara ha ett år kvar! Kram!
Sara Tyngel

2014-02-15 @ 22:10:21
URL: http://m.nattstad.se/lisamatilda
Postat av: Anonym

Fattar inte vilken blogg som är din:/

Svar: Den som står under Sara - Utbytesstudent med min bloggadress efter :)
Sara Tyngel

2014-02-15 @ 22:24:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0