Track Meet

Track meet idag som sagt, sprang bara 1600m vilket var ganska skönt för då kunde jag bara gå runt och chilla i solen resten av dagen. Var riktigt varmt och mitt ansikte har återigen fått en härligt röd färg som svider ordentligt!
 
Mitt race gick bra i alla fall, fick nytt PR men kände att jag hade kunnat gå betydligt snabbare, var dock första gången jag sprang på riktigt så visste inte riktigt hur fort jag kunde gå och då är det väldigt svårt att köra i rätt pace. Vi som bara var med i 1600m gick sedan till en sub i närheten och körde lite backträning, var dock inte särskilt jobbigt och efter det var vi klara och kunde bara chilla och heja på alla andra.
 
Vet inte hur det gick för oss totalt men det gick bra för oss i dom flesta eventen och det var många nya PR så tror dom flesta var nöjda. Riktigt härligt väder nu som sagt, börjar bli riktigt varmt och det ska bli 20-23 grader både imorgon och på måndag. Riktigt sommarväder om man tänker Sverige temperaturer!
 
Ca en timme efter att vi kom hem från meetet kom Kaitria, Marah, Jill, Katelyn, Brennan, Zack, Cameron och Tyler över och vi målade påskägg, spelade basket och chillade nere i källaren. Trots att jag var riktigt trött och inte särskilt engagerad i det som hände så var det en skoj kväll!
 
Då Katelyn skulle fotografera till yearbook med min kamera (vilket hon sedan glömde bort så jag fick ta några bilder åt henne när hon sprang sitt sista race) så har jag faktiskt några bilder från dagen. Enjoy!
 
Tara, Lana and Monica
Jimmy som var tråkig och stog för sig själv vid staketet
Tara, Lana and Sarah
Kelly
Me and Brennan
Haha så sjukt awkward bild plus Noah som fotobombar
Några sprint-tjejer jag inte kan namnet på plus Mariah som är kastare
Nathalie och Jordyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0