Softball and Skyping

Miss these girls like crazy!!
 
Klockan är efter midnatt och jag avslutade precis ett en och en halv timme långt skypesamtal med finaste Pauline som just nu befinner sig i Sri Lanka. På grund av tidsskillnaden var det lättaste att skypea sent på kvällen min tid och tidigt på morgonen hennes tid, har inte snackat med henne sen i december och det var verkligen otroligt kul att få prata med henne igen!
 
Dagen har hur som helst bestått av skola, practice samt freshman softballgame. Tjejen som skulle ha tagit bilder åt mig gick aldrig på sin match och då mina sidor är due på torsdag drog jag med mig Brennan och gick dit själv. Kom hem och gjorde ett halvdant försök till att göra klart my annotated bib i english men såhär mitt i natten har jag fortfarande en del kvar då jag mådde halvkasst när jag kom hem så la mig och sov ett tag i stället. Den är due imorgon dock så får se till att göra klart den nu!
 
Imorgon är det dags för States med choir, hoppas på bra poäng då vi verkligen har en riktigt bra choir det här året! Går i skolan fram till 1.50 då vi blir dismissed from class och sedan kommer vi inte tillbaka förräns 6.20 på kvällen. Då kommer jag nog gå bort och kolla på slutet av the track meet, sista meetet någonsin på Dakotas nuvarande track då dom ska riva upp allt och börja bygga nytt till helgen. Så resten av vår säsong kommer det vara borta meets och våra träningar kommer få vara tillsammans med the middle school som ligger precis bredvid Dakota. Ganska så segt men så är det!
 
Nu ska jag se till att få klart engelskan så jag kan få någon sömn innan imorgon, hoppas ni har haft en bra dag vänner. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0