Softball and Photography

En av bilderna från dagens softball game
 
Tillbaka till skolan idag då, otroligt segt som vanligt men det är bara en månad kvar nu ungefär så bara att kämpa på. Hade det inte varit för min 1st and 5th hour (photography and English) så hade skolan inte varit särskilt jobbig, är bara dom två klasserna jag fasar för hela tiden. Photography för att hon bara langar på med nya uppgifter hela tiden och English för att vi håller på med våra senior project och det är otroligt stressigt och stört mycket jobb!
 
Efter skolan blev det practice som vanligt, ganska lugn träning idag då vi har meet imorgon vilket jag inte direkt hade något emot. Det var hela 23 grader idag och rena sommarvärmen, så stört härligt verkligen! Tror det ska bli lite kallare de kommande dagarna men fortfarande runt 17 grader vilket är riktigt skönt. Meetet imorgon är ett dual meet mot Romeo på Dakota och jag har faktiskt ingen aning om vad det är för event jag ska köra men jag gissar på 1600m, 800m och 4x400m.
 
Efter practice åkte jag med Brennan, Jake, Kalahar och Jimmy för att köpa slurpees och sedan åkte jag och Brennan tillbaka till skolan för att kolla på slutet av Varsitys softball game då jag behövde ta bilder för yearbook. Har spelat softball på idrotten några gånger men är en helt annan grej att se folk som verkligen kan spela köra det, vi sprang mest runt och var förvirrade när vi spelade.
 
När jag kom hem tänkte jag göra klart mina tre(!) photography assignments som är due imorgon men då min fotolärare gav mig ofungerande batterier för fjärde gången till den här uppgiften så kunde jag bara göra klart två. Har försökt mig på den andra uppgiften fem gånger nu och batterierna har inte funkat någon av gångerna, otroligt trött på det nu och känner väl mest för att bara skippa över den.
 
Nu ska jag sova så jag är pigg till meetet imorgon, hoppas ni har haft en bra dag vänner. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0