Im going back to the start

Blir ett snabbt inlägg innan det blir sängen för min del då det ju tyvärr är dags för skola igen imorgon. Har dock en del skoj grejer som kommer upp den här veckan så är ganska taggad ändå!
 
Den här dagen har bara bestått av plugg samt att vi då gick ut och åt för att fira Michael. Fick inte särskilt mycket plugg gjort då jag inte är världens mest effektiva människa men är i alla fall ikapp med engelskan nu vilket är väldigt skönt! Lär väl hamna efter igen imorgon dock...
 
Glömmer hela tiden bort att ta tag i att redigera dom sista Hawaii bilderna samt bilderna från Chicago men lovar att försöka ta tag i det när jag har tid nu i veckan! Hoppas ni har haft en bra helg vänner, pussar!
 
Några av mina favorittjejer på vår cross country banquet i höstas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0