I HAVE A PROMDATE!

Me and Brennan at the musical premiere
 
Så börjar med den stora nyheten först för allt annat som har hänt idag är totalt oviktigt i jämförelse - JAG HAR EN DATE FÖR PROM! Ni anar inte vad glad jag är just nu!!
 
Brennan smsade mig efter vårt meet igår och frågade om jag ville gå på bio idag så vi planerade att gå på Divergent (han hade inte sett den och jag ville gärna se den igen lol, fördelen med billiga biobesök). Vi hade lika skoj som vanligt och i bilen på vägen hem frågade han om jag ville gå med honom på prom, och jag sa såklart ja! Han hade ett promposal planned out men då det är dags att köpa biljetter snart och han visste att jag tänkte fråga Robert som backup om ingen frågade mig så var han rädd att han inte skulle ha tid för det. Men det gör inte mig så mycket, bara glad över att jag har en promdate och att det är min bästa vän här borta.
 
Så ja, annars har dagen bara bestått av skola och practice samt städning av rummet så det har inte varit speciellt spännande. Borde ju egentligen har gjort engelska nu ikväll men kan ta både 1st och 2nd hour till det imorgon så skippar att göra det nu. Orkar inte bry mig helt ärligt!
 
Dags att sova för att överleva ännu en tråkig skoldag imorgon, troligtvis med ännu fler promposals då det var riktigt många idag. Alla väntar till sista minuten lol! Hoppas ni har haft en bra dag vänner, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0