He can move the mountains

Jag och söta Nadia från Norway at the orientation yesterday
 
Alltså var helt säker på att jag bloggade igår för vet att jag satt vid datorn när jag kom hem men uppenbarligen så gjorde jag inte det, så får ta och skriva om gårdagen nu i stället.
 
Åkte hemifrån vid klockan 8 på morgonen och kom hem vid klockan 6, riktig heldag med andra ord och det var the most depressing thing ever. Vi spenderade i princip sju timmar åt att prata om bästa sättet att säga goodbye, säga tack till värdfamiljen, packa samt hur det kommer bli att komma tillbaka hem. Vi har fortfarande två månader kvar och jag försöker leva i nuet och inte tänka för mycket på hemresan även om den börjar komma läskigt nära, mötet igår gjorde dock att det blev betydligt verkligare än det har varit innan. Väldigt deprimerande som sagt och det tyckte vi i princip allihop. Var orolig för att det inte skulle vara någon där som jag kände då jag ju var i ett annat distrikt men det var runt 15 stycken där som var med på Hawaii resan och däribland en av mina rumskompisar och det var verkligen otroligt kul att få träffa dom igen! Fredrik från Sverige som hängde med oss på Red Wings game plus Ruta som var i min session group på PDO i Sverige var även dom där så hade några jag kände vilket var skönt.
 
Kom hem och slappade ett tag innan Lauren och dom andra kom hem från sitt meet då vi åkte över till Monica. Hängde där hela kvällen tillsammans med Marah, Jill, Kaitria, Haley, Robert, Tyler, Cameron och Zack. Tog en tripp till Taco Bell runt midnatt då vi var sjukt hungriga men annars så chillade vi bara i deras källare.
 
Idag har dagen än så länge bara gått åt till practice, sprang 4 miles med Lauren, Monica och Kayla och det var faktiskt riktigt gött att springa för en gångs skull! Ska nu ta tag i lite plugg som jag har skjutit på hela veckan och sen ska vi ut och käka senare då det är Michaels födelsedag idag. Hoppas ni har haft en bra helg vänner, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0