Captain America: The Winter Soldier

Klockan är nu snart kvart i två på natten och jag kom ganska nyss hem från bion efter att även ha varit utelåst ett tag innan jag lyckades väcka Lauren och hon kunde komma ner och släppa in mig.
 
Besöket hos frisören gick bra och mitt hår är nu väldigt mycket fräschare än vad det var förut, känns riktigt skönt. Passade även på att boka tid inför prom då jag vill få mitt hår gjort, kan inte göra något med det själv och vill inte ha mina vanliga lockar så nu blir det kolla bilder och se om jag kan lista ut hur jag vill ha det. Sen måste jag bestämma hur jag vill göra med smink och grejer, och sen är det de där med dejt också. Hur som helst, Lauren gick all in när vi var hos frisören och klippte både kort och fick slingor, blev riktigt snyggt och hon passade riktigt bra i det!
 
Hann bara hem och vända i princip innan Brennan kom och hämtade mig och vi åkte till bion. Var Brennans tur att betala och också välja film, blev den nya Captain America och den var faktiskt riktigt bra! Sjukt lång dock så var lite småsegt på slutet.
 
Imorgon är det som sagt meet på Dakota så jag måste vara där och hjälpa till 11-5, lång dag med andra ord. Har inga planer för kvällen än utan får se vad som händer, något ska det väl finnas att hitta på.
 
Nu blir det dock sängen för mig så jag orkar med morgondagen, ha en bra dag vänner. Pussar!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag undrar om man har utvecklingssamtal i USA, alltså på samma sätt som man har här i Sverige?

Hoppas du har det bra! :)
Kram

Svar: Vet inte om det beror på vilken skola man går på kanske men vi har iaf inte utvecklingssamtal. Vi har något som kallas parent-teacher conference typ en gång i quarten eller semestern då alla lärare är på skolan och föräldrarna kan gå dit och prata med dom och se hur det går för deras barn i alla klasser, men vi har ingenting mellan lärarna och eleverna vilket väl är det som behövs egentligen :)
Sara Tyngel

2014-04-11 @ 14:49:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0