Today is not my day.

DHS XC senior girls, love these people!


Kände mig inte helt 100 igårkväll och idag kändes det ännu värre. Gick hela dagen i skolan trots att jag kände mig exhausted och mest ville sova, tror jag har en ordentligt förkylning på gång. Kämpade mig igenom practice idag, var en stört jobbig workout och jag kände mig ganska yr och mådde inte särskilt bra efteråt.  
Har verkligen inte tid eller lust att bli sjuk nu så ska bara ägna resten av kvällen till att mysa under en filt framför några serieavsnitt och sen blir det sängen tidigt för mid idag. En vecka kvar till 18 nu, hur stört?!
Stort tack för alla gulliga kommentarer jag har fått! Stor kram till er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Elin b

Krya på dej Sara!! Hoppas du får en asbra födelsedag sen!! Tänker på dej här hemma!

Svar: Åh tack så mycket Elin!!
Sara Tyngel

2013-09-17 @ 07:33:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0