School + Teamdinner

Smygfotad bild innan History Motivation + cafeterian efter sista klassen när alla ska till sporter, bussar och bilar
 
Andra dagen i High School avklarad, inte riktigt lika förvirrande men nära på. Tog som sagt den gula skolbussen till skolan idag, hoppas på att inte behöva ta den alltför ofta då den var knökafull när den kom till mig och det var bara Freshmens på bussen. Gjorde en tidslinje i US History, och alla bara satt o skrev medans jag inte visste någonting. Läraren har väl förståelse för det i alla fall! Period 2, 3 och 4 har jag mina absoluta favoritklasser, Yearbook, Choir och History of Motivation. Tror det kommer bli tre otroligt roliga klasser, särskilt Yearbook som verkar ha sjukt härligt folk! Vi fick presentera oss för klassen idag och jag fick en hel del "omg I love your accent!" när jag berättade att jag var utbytesstudent. Lyckades gå vilse på väg till Yearbook men mötte tack och lov Kyle från laget och han kunde visa mig rätt väg. I History of Motivation har jag världens bästa lärare, och klassen är inte så mycket historia utan mer psykologi vilket jag tror kommer bli riktigt intressant. Lunch vid samma bord och med samma folk som igår, verkar som det kommer bli standard men jag klagar inte då jag sitter med trevligt folk från laget.
 
Efter lunch lyckades jag få upp Sarahs skåp för första gången på egen hand (lånar hennes eftersom mitt är så långt bort och jag aldrig skulle hinna dit mellan mina klasser), sjukt stolt över mig själv då låsen är otroligt krångliga. Kan försöka förklara hur dom fungerar när jag själv har kommit på det! 5th period var engelska och jag höll helt ärligt på att somna. Men det var inte bara jag utan även Mara och Keonna kände likadant och Jill sa även hon samma sak om sin engelskalektion med samma lärare tidigare under dagen. Tror det kommer bli segaste klassen faktiskt! Sista perioden var Algebra och då hade vi ett quiz, helt ärligt fattade jag inte ett dugg av det där quizet och lyckades kanske sätta 5 av 33. Matte har aldrig varit min starka sida!
 
Träning efter skolan som vanligt, sprang distans i otrolig värme och kände mest för att dö. Kom precis ut från duschen och blir om en halvtimme upphämtad av Haley då det är teamdinner hos Jake ikväll. Otroligt taggad på det! Men nu måste jag göra mig i ordning, hoppas allt är bra med er där hemma. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0