School Spirit

Korridoren långt bort i ingenstans där jag har mitt skåp + bild på gul skolbuss och i bakgrunden har ni footballsplanen och läktaren
 
Får bli ett snabbt inlägg idag då jag snart blir upphämtad av Monicas mamma för att åka till coach Eddie där i princip hela XC laget är. Blir alltså ingen första footballsmatch för säsongen för mig vilket jag tycker är lite tråkigt, men lär ju bli en hel del andra matcher att gå på under hösten. Märktes i alla fall i skolan idag att det var match ikväll för alla spelarna gick runt med sina matchtröjor och danslaget och alla cheerleaders gick runt i sina dräkter, sån school-spirit och jag älskar det!
 
Gick och pratade med min counselor efter skolan idag och har bytt ut Algebra 2 mot Theater Arts, en klass som jag har hört ska vara riktigt skoj så jag hoppas på det! Tror även jag ska vara med i skolans musikal som vi har workshop om nästa vecka, bra sätt att lära känna lite fler folk på och vad jag har hört från andra ska det vara riktigt kul!
 
Har ett race imorgon, är inte särskilt taggad men det är bara att köra. Sen ska jag och Gigi åka och köpa ryggsäck och lite annat jag behöver inför skolan. Men nu måste jag göra mig i ordning, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0