Racetime!

Bild på alla tjejerna från förra racet då jag fick agera fotograf
Hade en otroligt rolig kväll hemma hos Coach Eddie igår, har verkligen världens bästa team och jag är så glad att jag valde att joina XC!
 
Idag var det då dags för race, kommer inte ihåg vad stället där banan låg hette men det låg ca en timme bort och banan var otroligt backig! Men racet kändes trots det otroligt bra för min del, sprang på över en minut snabbare än förra racet och kom in på 5:e plats bland våra tjejer vilket jag är otroligt stolt över! En femteplats innebär egentligen att jag kan springa Varsity nästa race (detta racet var inte uppdelat utan alla sprang tillsammans) men jag tror dom kommer vänta tills jag har lite mer erfarenhet innan jag får springa Varsity. Men kul att man verkligen märker att all denna träning gör stor skillnad!
 
Ska snart iväg och shoppa lite skolsaker men Gigi, behöver bland annat en ryggsäck och lite annat. Är även i stort behov av kläder då min garderob fortfarande är ganska tom men får se om vi hinner det med, hörde att någon snackade om att käka glass vid klockan 7 och det är inget jag säger nej till! Hoppas allt är bra med er där hemma, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0