My first american footballgame

Två mobilbilder från kvällen. Sista är från min instagram, heter @saratyngel om ni vill kolla upp mig där!
 
Hemkommen från my first american footballgame. Det var så stört kul verkligen! Bortamatch mot Utica High School och vi vann med 24-0. Fattade inte sådär väldigt mycket av spelet men det var kul ändå och stämningen var så stört härlig! Precis som på film med cheerleaders och allt!
 
När jag blev upphämtad av Katelyn åkte vi till Dakota för att möta upp några andra från skolan för att sedan åka tillsammans till matchen. Kände bara Katelyn av dom som var där bortsett från lite folk jag bara har snackat lite med i min engelskaklass så det var kul att träffa lite nytt folk! Träffade Jill när vi väl kom fram till matchen men annars var det i princip bara nytt folk men alla var jättetrevliga och jag fick ännu fler "omg I just love your accent" idag haha! Fick även höra ännu fler säga att jag och Katelyn är väldigt lika och en kille som jag träffade på frukosten för nya studenter frågade Katelyn på skämt om hon hade tagit med sin syster till matchen. Så även om jag inte riktigt ser det så måste vi vara väldigt lika med tanke på hur många det är som har påpekat det!
 
Matchen var bara så stört kul! Handlade inte så mycket om spelet utan var mer om alla ramsor vi körde osv samt att prata med folk. Vi körde på camouflage-tema men jag hade inte riktigt tid att fixa något så körde bara på min gröna jacka men det funkade bra det också. Kul att se school-spiriten hos alla som gick all in! Ska verkligen försöka gå på fler matcher innan säsongen är slut!
 
Har ett race imorgon och min coach skulle inte bli glad om han fick veta att jag var på matchen, dom vill helst inte att vi går då man står upp otroligt mycket vilket gör att man är trött i benen till racet dagen efter. Men banan imorgon ska tydligen vara enkel och snabb så förhoppningsvis gör jag väl bra ifrån mig i alla fall. Såg att jag har fått några frågor i kommentarer, ska försöka svara på dom imorgon när jag kommer hem. Nu måste jag verkligen ta och sova så jag inte är död imorgon, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0