My 18th Birthday

Är egentligen alldeles för trött för att skriva det här inlägget men vad gör man inte! Blir i snabbversion dock då jag är T R Ö T T!
Har i alla fall haft en grym födelsedag tack vare mitt grymma XC team och min underbara värdmamma.
 
Började dagen i skolan som flöt på smidigt, fick en hel del grattis i korridorerna från vänner i laget och jag hade kul som vanligt under lektionerna. Hade sedan practice med en mördar-workout som dessutom avslutades med att alla fick göra födelsedagsarmhävningar, en tradition vi har. Då både jag och en Freshmen fyllde år blev det totalt 32 armhävningar att göra, glad att jag bara behövde göra hans 14 haha!
 
Efter practice åkte jag till the mall med Gigi och Kevin. Hittade äntligen en ryggsäck jag kan ha i skolan samt min homecomingdress. I love it! Men hur den ser ut får ni se på homecoming som är den 12 oktober. Travis köpte biljetterna idag (fördelen med att ha date, han betalar allt haha!) och vi ska gå som en stor XC grupp på cirkus 25pers, kommer bli så stört kul! Efter vår snabba shoppingrunda åkte vi hem och hämtade Kelton för att sedan åka och käka på restaurang. Otroligt gott var det! Därefter sa min värdmamma att hon ville ha glass så vi skulle åka till ett glasställe och köpa det. Blev dock i stället så att vi hamnade på Orange Leaf (frozen yoghurt) vilket jag inte hade något emot. När vi går in ser jag Adam, Jake och Brennan vid ett bord, inget konstigt med det tänkte jag så jag hälsade på dom och vände mig om mot mina värdföräldrar. Plötsligt hör jag ett SUPRISE bakom mig och när jag vänder mig om står ca 15 pers från laget där! Min värdmamma, Adam och Travis hade tillsammans planerat detta och jag hade verkligen inte en blekaste aning! De hade fixat med presenter och ballonger o hela köret, vilket jag inte hade sett något av när jag gick in där. Jag har sagt detta flera gånger men jag har verkligen världens bästa lag! Love them all!
 
Så ja, där har ni en snabbversion av min härliga 18-årsdag. Nu måste jag i säng, ska upp om 6 timmar för att ha morningpractice klockan 5.45 imorgon. Hej kom och hjälp jag kommer vara död!
Stort tack för alla grattishälsningar på facebook, instagram, viber, sms, bloggen och alla andra ställen! Puss och Kram till er allihopa!
 
Några bilder från Orange Leaf som min värdmamma har tagit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0