Victory for the Cougars!

Malachi, Hunter, Me - Keonna, Stacey, Me, Elizabeth
 
Hemkommen från footballsmatchen för ett tag sedan och ska nu ta och sova för att orka upp till racet imorgon. JV bussen kommer åka senare än varsity bussen imorgon och eftersom jag springer varsity innebär det sovmorgon för min del för en gångs skull! Men hoppas verkligen på att jag springer bra imorgon och att foten känns bättre så jag får springa varsity nästa race.
 
Hade hur som helst otroligt kul på matchen tillsammans med fina kör och musikal-vänner! Hann även träffa på Josefine en kort stund innan matchen började, otroligt kul att träffa henne igen! Vi krossade Chippewa totalt med typ 52-7 eller någonting sådant så matchen i sig var inte sådär jätteintressant men jag förstår ju inte spelet ändå så det gjorde inte så mycket. Satt dock bredvid Jake som kunde förklara lite regler så nu har jag lite bättre koll på hur det går till! Idag var det dock sista hemmamatchen för säsongen vilket är otroligt tråkigt, är så sjukt härlig stämning på footballsmatcher! Vi har en match kvar innan playoffs och den är borta och sen är alla playoff-matcher på andra skolor om jag förstod det hela rätt. Med tanke på att vi är obesegrade så här långt har alla ganska höga förhoppningar på vårat lag i år, ska bli kul att se hur långt de går.
Jag filmade lite från underhållningen i pausen, kan klippa ihop det till en liten film och slänga upp den senare i helgen om det är någon som skulle vilja se det. Är på vårat danceteam, cheerleaders och marching-band. Vet också att jag har någon fråga som jag inte har svarat på, ska se till att få upp även det nu i helgen.
 
Nej nu ska jag sova och tagga race, pussar!

Kommentarer
Postat av: Webbyrå

Hej, Jag bruka kolla på din blogg, den är jätte snygg, stilren, professionell. snygg header :D

Svar: Tack så mycket! :)
Sara Tyngel

2013-10-22 @ 22:04:36
URL: http://www.webbyra.st/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0