Musical Auditions Video

Min kompis Rami har en youtube-kanal och där har han laddat upp en film från auditions till Guys and Dolls. Tänkte att jag slänger upp den här då jag är med en kort stund i den och ni kan även se lite folk från casten plus delar av min skola. Efter 4.20 i klippet är det dock bara Rami som babblar på så den delen kan ni ju skippa om ni vill. Är otroligt taggad på att komma igång med musikalen och som jag har sagt innan verkar the cast väldigt härliga så jag ser fram emot att lära känna dom.
Men ja, enjoy!
 

Kommentarer
Postat av: Johana

Hahahahaha "she's Swedish, she's Swedish!" :'D

Svar: Hahaha jag veet, så stört sköna är dom!!
Sara Tyngel

2013-10-07 @ 10:33:29
Postat av: Fanny

Haha, vilken härlig snubbe!:)

Svar: Rami är asgo verkligen!! :D
Sara Tyngel

2013-10-07 @ 16:54:37
Postat av: Madeleine

Haha så glada och sociala!

Svar: Haha jaa jag vet!!
Sara Tyngel

2013-10-07 @ 21:40:27
URL: http://madelein.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0