Kortversion av ett långt inlägg

Skrev ett långt inlägg men sen kraschade datorn så jag var tvungen att starta om den och nu orkar jag inte skriva om inlägget. Har i alla fall haft en slapp dag i skolan då jag tog en napp under 1st hour, jobbade med XC sidorna i Yearbook, gjorde koreografi till konserterna nästa vecka i choir och sedan flöt resten av dagen på lika slappt. Sprang 15 min on the track på practice och foten känns faktiskt lite bättre, vet fortfarande inte om jag kommer springa på lördag och om jag springer blir det nog JV då Zahr inte vill att jag ska ha någon press på mig. Ingen rehearsal idag tyvärr och jag har ingen de kommande två veckorna heller då de kommer jobba med scener jag inte är med i.
 
Så ja, där har ni några delar från inlägget jag skrev innan. Imorgon och fredag är det half Days vilket innebär att vi imorgon bara har period 1, 2 och 3 och på fredag är det bara period 4, 5 och 6. Lektionerna är dock lite längre än vanligt och sen slutar skolan vid 10.33 vilket kommer bli otroligt skönt!!
 
Yes, snabbversion som sagt. Nu ska jag se att avsnitt av OTH och sen blir det sängen, pussar!
 
Love the picture and the people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0