Guys and Dolls

 
Klarade mig igenom resten av skoldagen utan problem och efter skolan var det sedan dags för practice. Middle distance-run var det som stog på schemat, då vi har ett race imorgon vill inte coacherna att vi kör för hårt dagen innan. Efter practice fick jag skjuts hem av Haley som vanligt och sedan hade jag en och en halv timme på mig att duscha, käka och försöka plugga lite innan jag blev upphämtad av Chaz för att åka tillbaka till skolan för en första rehearsal med musikalen.
 
Kan inte säga annat än att jag tror att musikalen kommer bli riktigt bra och att det kommer bli otroligt kul att jobba med den! Guys and Dolls är det alltså vi kommer göra, jag kan inget om musikalen sedan innan men idag läste vi igenom hela manuset och den verkar faktiskt väldigt bra! Jag känner i princip ingen av dom som ska vara med bortsett från tjejerna i kören och några jag pratade med under choir-camp men det verkar som en väldigt härlig grupp med människor så ser fram emot att lära känna dom. Hur mycket jag än älskar mitt lag så känner jag att jag måste börja hitta lite vänner utanför laget också.
 
Imorgon så har jag bara min första lektion innan vi ska iväg på någon konferens med hela yearbook-klassen. Vet inte riktigt vad den går ut på men förhoppningsvis blir det ganska kul! Segt att jag inte missar första lektionen dock, har nämligen ett test då och jag kan i princip ingenting. Men det är ju multiple choice så går väl förhoppningsvis att gissa sig till det jag inte kan. Efter skolan är det som sagt race vilket gör att jag kommer komma hem ganska sent imorgon och lär vara ganska död. Desto större anledning att gå och lägga sig nu med andra ord, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0