Dagen + 3 pics from the pep-assembly

Besöksrekord idag ju, otroligt kul att se!
 
Vanlig dag i skolan där inget särskilt hände, börjar bli vardag där nu som sagt så vet inte riktigt vad jag ska ta upp om det. I princip allt snack handlade om Homecoming och som vanligt gjorde jag inte särskilt mycket nytta på mina härliga, chilla lektioner.
 
Efter skolan var det practice som vanligt och jag fick äntligen springa igen efter att ha varit borta en vecka, sprang bara 10 minuter på the track och även om det fortfarande gör ont kändes det väldigt skönt att få springa igen. Får se hur foten känns imorgon, nu gör det faktiskt inte särskilt ont så hoppas verkligen att den är på väg att bli bättre, vill verkligen börja springa igen!
 
Hem en sväng innan det var tillbaka till skolan för rehearsal, kul som alltid med de goa människorna där som jag nu börjar lära känna. Fokuserade mest på sång idag och det kommer bli så otroligt kul när vi väl börjar sätta ihop allting!
 
Nedan har ni tre bilder från pep-assemblyt i fredags, bilderna från Homecoming kommer som sagt i veckan! Nu ska jag sooova, hoppas allt är bra med er där hemma! Pussar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0