XC Banquet + Midnight Premiere

Sån sjukt bra dag idag och den är inte slut än! Och det trots att jag har mått otroligt dåligt idag, illamående och frusit hela dagen i skolan. Tog en lång nap när jag kom hem och mådde efter det i alla fall lite bättre även om jag fortfarande mådde illa. Men med en grym kväll framför mig var det bara att kämpa och försöka att ignorera illamåendet.

Klockan 6 ikväll var det nämligen dags för årets cross country banquet med världens grymmaste lag. God mat, awards, tal från coacher och seniors samt mycket tårar. Jag hade inte tänkt hålla något tal men när jag hörde mina grymma senior vänner där framme kunde jag inte låta bli att gå fram och säga något jag också. Mitt år hade verkligen inte blivit detsamma utan cross country, laget har blivit som en familj and i love them! 
Har bilder med flera av lagmedlammarna samt att jag kan fixa bilder på awardsen jag fick och ladda upp dom imorgon. 

Just nu befinner jag mig faktiskt i en biosalong, första biobesöket i staterna! Jag, Lauren, Robert och Kaitria ska nämligen gå på the midnight premiere av Catching Fire, så taggad! Vi åkte hit direkt efter the banquet för i USA bokar man inte platser när man bokar biljetter utan det gäller att vara där tidigt om man vill få bra platser. Vi lär väl vara hemma runt klockan 3 inatt och det kommer vara riktigt tufft att ta sig upp till skolan imorgon! Men det är det värt! 

Vet att jag har massa kommentarer som väntar på att bli godkända och svarade på, ska se till att fixa det imorgon eller till helgen. Hoppas allt är grymt där hemma, pussar!

Me, Lauren, Kaitria and Robert, excited for the premiere of Catching Fire! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0