Träningsverk + Choir + Jul

Träningsverk efter både löpningen och absen vi gjorde på practice igår och lär vara riktigt sore imorgon då jag och Sarah gick ner och körde lite styrka på maskinerna i the weightroom idag efter att ha sprungit varv efter varv på the indoortrack (insåg när jag läste igenom den här meningen att det blir otroligt mycket engelska ord inblandad haha, svenskan är riktigt kass nu alltså!). Otroligt skönt var det i alla fall att köra ordentligt så vi kommer nog fortsätta att gå ner dit några gånger i veckan.
 
Måste bara berätta det att jag är otroligt taggad över allt vi har på gång med choir framöver! Inte nog med att vi har två konserter plus att vi ska sjunga carols på the Opera House i Detroit nästa vecka samt få se Nutcracker på samma gång, vi i de två varsity körerna ska dessutom spela in en julskiva vilket ska bli så otroligt kul! Några låtar kommer vi sjunga som kör men sedan kommer det även vara en del solon så jag hoppas verkligen att jag får ett! Men om det inte fanns för alla som ville så skulle han gå på resultat från singing quizes vi har haft och jag har fått 100% på båda så borde få sjunga något i alla fall. Ska bli otroligt kul att få spela in och att köpa skivan sen, kul grej att ha med sig hem som minne.
 
Här borta är det riktigt juligt i alla fall, med hela huset och egentligen hela staden och alla affärer pyntade, julmusik på både radion och i chior samt allt snack om julen börjar man få ordentliga julkänslor trots att det inte ens är december och vi fortfarande har thanksgiving kvar innan det är dags för jul. Men jag klagar inte, det är riktigt mysigt!
 
Nej nu blir det sängen för mig, har pluggat ända sedan jag kom hem men fattar fortfarande inte all engelska så blir att kopiera av Robert på lunchen imorgon innan lektionen börjar. Tur att betygen inte räknas, även om det är väldigt lätt att få bra betyg här borta. Pussar!
 
Ja mamma, jag ska fixa bilder! Lovar!

Kommentarer
Postat av: emma

Hej, jättefin blogg :))
Fick du lägga ut videon på hur det ser ut där du bor nu?
Sen skulle det va jätte kul att få reda på mer likheter/olikheter mellan Sverige och USA :)

Svar: Ska försöka fixa det så snart som möjligt :) Och ska absolut försöka klura ut flera sådana inlägg!
Sara Tyngel

2013-11-20 @ 20:34:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0