Senior pictures done!

Hemma efter att ha tagit senior pictures samt handlat inför thanksgiving middagen med Lisa. Hatar verkligen hur jag ser ut på bild men det blev väl helt okej i alla fall! Skypeade som sagt med mina fina tjejer från klassen innan idag, otroligt kul att snacka med dom för första gången på fyra månader! Sjukt att de taggar studenten nu och att jag inte kommer gå i samma klass som dom när jag kommer hem. 

Om ca en timme ska jag upp till skolan och träffas med kören då vi ska åka in till Detroir Opera House och öva inför nutcracker som vi har på lördag. Blir min första gång inne i Detroit så det ska bli skoj! När vi kommer tillbaka ikväll så åker jag direkt till Sarah då vi ska ha lite turnering med olika Wii spel, kul folk som ska dit så det blir nog skoj!

Ha en grym onsdag finingar, pussar!
Bloggar från mobilen så bjuder på en fin selfie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0