Not my day today!

Har åkt på ännu en förkylning och har gått runt och snorat och varit dödstrött hela dagen. Hade dessutom glömt bort att göra engelskan och fick därför lämna in den utan att vara klar och har allmänt känt att det inte har varit min dag idag av olika anledningar. Varken plugg, practice eller rehearsal idag så har bara slappat hela dagen och hoppats på att jag ska må lite bättre imorgon då det äntligen är fredag! Den här veckan har känts alldeles för lång! 

Har en fullsmockad helg framför mig och jag tror det kommer bli riktigt bra! Men för att orka med så tänkte jag faktiskt ta och gå och lägga mig nu samt hoppas på att jag mår bättre imorgon. Imorgon är det dessutom internationella hug an exchangestudent day, gillar den dagen måste jag säga haha! Pussar! 

Me, Al and Lana på ett fruktansvärt kallt race förra veckan. Saknar redan mitt lag något enormt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0