Gross Olympics

Har sparat ner några bilder från xc hemsidan som jag tänkte bjuda på, ska ta med ett USB minne till skolan och spara ner alla bilder jag vill ha från camp, gross olympics och teamdinners så jag får dom i bättre kvalité. Har ju hand om xc sidorna i Yearbook så har fått alla bilderna från säsongen av Timpa. Så kan säkert komma upp fler bilder senare! Här har ni några stycken i alla fall på mig och världens bästa lag som jag kommer sakna så stört mycket!
 
Mitt grymma lag, Jag, Brennan, Marko och Sawyer (världens sötaste freshmen, for real!)
Kayla, Travis, Ally och David gick all in när det gällde costumes
Mitchell, Tony, Brendan, Sarah and Keonna
Lauren (värdsyster), Tara, Alexis, Lana, Tom and Jake
Grymmaste laget igen, Sawyer, Marko, Brett, Brennan and Me
Grymmaste Robert, love him!
Kaitria, Al, Brennan, Me, Brett, Sawyer, Robert and Marko. Love these people so much!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Jag ska till USA nästa år och jag undrar vad du tycker YFU än så länge? och hur är XC, jag älskar sport och tycker du det är en rolig sport och tipsar att gå med i? Tycker din blogg är jätte bra och är inspererande!

2013-11-06 @ 22:04:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0