Busy weekend

Somnade ifrån uppdateringen igår också, alltså den här förkylningen tar verkligen kål på mig! 

Footballsmatchen igår var ganska seg faktiskt, vi spelade mot Chippewa igen och vann stort precis som förra gången vilket gjorde att det inte var någon spänning i matchen och i princip ingen cheerade. Fruktansvärt kallt var det också! Men det var sista hemmamatchen för säsongen, alla kommande matcher (om de inte åker ut nästa vecka vilket alla tror) kommer vara borta så jag är glad att jag gick! 

Idag har jag i alla fall fullt upp, ska vara i skolan om en halvtimme för två timmars caroling (bara för att jag var snäll för att säga nej när mr Moses frågade) och sen har jag sex timmars rehearsal. Som jag mår idag är jag så otaggad man kan bli men det är väl bara att köra. Några i laget ska dessutom träffas och köra volleyboll ikväll men det får jag nog skippa, blir till att vara hemma och sova i stället för min del! 

Hoppas ni får en grym dag vänner, pussar!

Me and Jill på matchen igår. Blackout med rosa detaljer var det som gällde, love the schoolspirit! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0