Be present – it is the only moment that matters.

Var inte lätt att komma upp till skolan idag alltså, kändes som måndag igen vilket var väldigt segt. Fattar verkligen inte varför det här landet gör att jag är så otroligt trött hela tiden, försöker få ordentligt med sömn på nätterna men det verkar inte hjälpa. Jobbigt är det i alla fall!
 
Hade hur som helst en mysig eftermiddag at the mall igår tillsammans med Lauren och min värdmamma Lisa. Hela mallet var julpyntat och man börjar redan få julkänslor här borta trots att det är 50 dagar kvar till 25 december. Hittade det mesta jag behövde och efteråt gick vi och käkade på restaurang, väl spenderad ledig dag helt enkelt.
 
Idag var det skola precis som vanligt och inget speciellt hände tyvärr under hela dagen. Med varken rehearsal eller practice efter skolan kom jag hem vid halv tre utan några som helst planer för dagen så jag smsade Josefin och hon kom över på kvällen för mys med svenskt godis och Svenska Hollywoodfruar. Bra tjej det där! Vet inte om jag har nämnt det men jag och Josefin bor nu i samma sub så det är gångavstånd mellan oss vilket gör att det är väldigt smidigt för oss att ses.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan sova, förhoppningsvis är jag lite piggare imorgon så jag slipper halvsova igenom lektionerna. Pussar!
 
Vi kör på en throwback-wednesday till en av de bästa dagarna so far, homecoming

Kommentarer
Postat av: Moa

Måste man vara jätte bra på Engelska fall man vill åka ? Och e de så att när man åker ner så åker man med andra svenskar ?

2013-11-07 @ 10:39:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0