Awards from the Banquet

 
Här ovan har ni bilder på awardsen som jag fick ta emot på vår Cross Country Banquet förra veckan. De delade ut en hel del grejer och allt är inte awards men det fick komma med på bilden ändå!
 
De två pappersawarden är ett Senior Athletic Award, alla fick ett sådant men på mitt står det Senior plus att jag har varit med i Varsity Cross Country. Det andra är ett award för att jag blev MAC All Academic, ett award som delades ut till alla i Varsitylagen med ett GPA över 3,5. Mitt ligger på 4,0, helt klart tack vare lätta klasser och en skola som är betydligt enklare än vad jag är van vid!
 
Vi seniors delade ut Paper Plate Awards under banqueten, en tradition som seniors har och vi hade gjort awards till alla i laget som vi då delade ut. Vi hade även gjort awards till varandra och till mig hade de valt att ge "sweetest award" med nomineringen att "you´re so sweet and adorable and we all love you! And you are our Swedie from Sweden". Så gulligt av dom! Statyetten ni ser på bilden fick jag då jag tillsammans med Alexis, Brennan och Brendan fick the Cub Award eller Rookie of the Year och det ges ut till de nykomlingarna som har gjort en extra bra presentation under säsongen. Vi fyra som fick det gick alla från att vara firstyear-runners till att springa varsity och därför det blev just vi som fick ta emot det awardet.
 
Tröjorna ni ser på sista bilden fick jag då jag blev Athlete of the Meet vid två tillfällen den här säsongen, jag visste inte om det så det var otroligt kul att få höra! Athlete of the Meet är den som har presterat något extra för just det racet, typ satt ett riktigt bra PR eller bara gjort en bra insats.
 
Så ja, där har ni awardsen jag fick under banqueten. 4 medaljer och en ribbon lyckades jag även skrapa på mig under säsongen så jag är riktigt nöjd över min insats på min första och sista Cross Country säsong! Nu är jag faktiskt taggad på att track ska börja så jag får se hur det kommer gå för mig där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0