Utbytesstudent.se

 
Tänkte bara tipsa om den här grymma hemsidan, heaven för oss utbytesstudenter! Utbytesstudent.se heter den, och här hittar du verkligen allt om vad det innebär att vara utbytesstudent! Man kan här även få sin blogg länkad tillsammans med en liten intervju. Då Oscar som är webmaster för sidan har haft fullt upp ett tag har han inte haft tid att lägga upp profilerna för oss som åker 13/14 vilket såklart är sjukt tråkigt! Jag erbjöd mig därför att hjälpa Oscar, så från och med nu är det jag som har ansvar för alla profiler på sidan. Är det så att du ska åka iväg som utbytesstudent till USA 13/14 och vill ha din blogg länkad på sidan är det bara att skicka ett mejl till min nya grymma mejladress -> [email protected] så skickar jag ett intervju tillbaka.
 
Jag tycker att det är kul att hålla på med hemsidor och sånt, så tycker det här ska bli riktigt skoj faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hej!
Vad kul att du har tagit tag i länkarna på utbytesstudent.se! Jag ska också åka till USA sommaren/hösten 2013, och jag blev jätteglad när jag såg det här inlägget. Och jag måste säga att du har en väldigt fin blogg som ska blir rolig att läsa. :)

Svar: TACK så mycket, glad jag blir! :D Kul att du också ska till USA, vill du göra ett länkbyte?? :)
Sara Tyngel

2013-05-29 @ 14:15:29
URL: http://michan.se
Postat av: Michaela

Ja det kan vi göra :)

2013-05-29 @ 22:37:35
URL: http://michan.se
Postat av: Mimmi

Hej Sara.
Förlåt för att jag kommenterar så långt bak i arkivet, men jag undrar om du fortfarande har hand om bloggarna? Har nämligen Mailat dig och tänkte det kunde vara kul att länka alla oss utbytesstudenter som åker iväg nu 14/15.

Skulle vara jätteroligt!
Tack på förhand!

Mimmi

Svar: Jag gav tillbaka ansvaret till Oskar när jag åkte iväg till USA, han la dock inte upp dom sista profilerna som jag inte hann med för 13/14 så tvivlar på att han kommer lägga upp 14/15. Vill du kan du ju göra som jag gjorde och mejla honom och säga att du kan hjälpa till o lägga upp profiler, det är ganska lätt. Funderar på om jag ska säga till att jag kan hjälpa honom igen nu när jag är hemma men det är ju en del jobb
Sara Tyngel

2014-07-13 @ 02:51:21
URL: http://www.skydreamer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0