This Friday Night

Otroligt chill dag i skolan, märks att det går mot sommarlov. Min mattelärare har rättat ungefär hälften av matteproven och flera i klassen är underkända, håller tummarna för att jag är i gruppen som har klarat det! Gjorde muntligt np i franska idag också, haha vilket skämt! Ensam med franskaläraren och ska snacka om någon resa utifrån bilder, gick inge vidare. Blev dock lättare när hon frågade om jag skulle resa något i sommar, kunde berätta lite om utbytesåret då. Men lär ju inte bli samma betyg som på engelskan om man säger så.
 
Då min lillebror konfirmeras på söndag är det ikväll någon grej för alla familjer. Kan nog bli ganska segt, men då tre av mina närmsta kompisar har bröder som är bästa kompisar till min bror och som går samma konfa också ska dit kan det nog bli helt okej! Sen tänkte vi hitta på något skoj senare på kvällen. Morgondagen blir jobb och grillkväll med några fina tjejer som jag inte träffar så ofta, blir skoj! Konfirmation och firande med släkten blir det på söndag och sen var den helgen slut. Det går snabbt nu alltså!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0